да Боби е тотално прав найстина,с старите амортисьори не беше така но с газови няма какво друго да се очаква,оригиналните втулки дето съм с тях са алуминеви от вън и вътре гумата е по-мека а имам още втулки че купих 4 на 4 от 2 вида ей така да си имам а другите са твърди с по твърда гума от вътре и от вън са някакво желязо,всъщност в сравнение с други коли дори с газови не е толкова лошо,подобява даже е като BMW 5 серия същата стегната возия.,виж вземи си мерцедес 123 или така наречената пура те ще ти доставят удоволствие,има пура 560 от последните 1991 ва ги спират с чугунен мотор са и са на сфери от долу та с нея можеш да минеш през ЖП прелез с 80 км в час и да не усетиш нищо та толкова за Омегата и Алфите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Амортисьори за 164
Collapse
X
-
Не оставайте с погрешно мнение аз си харесвам Алфата,и засега не мисля да я пенсионирам.Ще сменя отзад и пак ще пиша,че и при мен като седнат 2-ма отзад и ляга до асвалта.А за олекотените щанги,носачи и греди няма спор,че е така.Даже на ТИКО-то задните носачи са по-големи и с по-големи тампони.Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.
Comment
-
Първоначално публикувано от NEDKO Покажи съобщениеНе оставайте с погрешно мнение аз си харесвам Алфата,и засега не мисля да я пенсионирам.Ще сменя отзад и пак ще пиша,че и при мен като седнат 2-ма отзад и ляга до асвалта.А за олекотените щанги,носачи и греди няма спор,че е така.Даже на ТИКО-то задните носачи са по-големи и с по-големи тампони.
А от друга страна за килограмите си е много здрава на краш тест - ама излизам вече в друга тема дето сме я разисквали .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
като казахте амортисьори някой забелязал ли е че на 164 са 3 пъти по дебели стъблата на амортисьорите от на примерно правя сравнение с пасат 3то поколение и с ауди А4 това е интересното те са като на бус дебели,предните носачи и тампоните също,имам усещането че предницата е по сериозно направена от задницата а имам познат търговец на коли дето казваше,бегай далече Румене на алфите предниците са им кристални...що ли ходя за риба по чукарите 3 години с нея и не го вярвам това
Comment
-
Здравейте.
Понеже и аз съм на тема смяна на предни амортисьори. Левия се е вдървил и въобще не мърда.А не ми се дават пари за 2 нови (колата почти не се кара).
Някой виждал ли е по автоморгите такива? Преди имаше при "италянеца", но сега като се обадих и вече няма.
ПоздравиAlfa 164 T.S.
JEEP Grand Cheroke 4,7
Alfa 147 1.6 T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dany_iv Покажи съобщениеЗдравейте.
Понеже и аз съм на тема смяна на предни амортисьори. Левия се е вдървил и въобще не мърда.А не ми се дават пари за 2 нови (колата почти не се кара).
Някой виждал ли е по автоморгите такива? Преди имаше при "италянеца", но сега като се обадих и вече няма.
Поздравиалфа ромео 156 1.8 тс -на части
алфа ромео 164 2.0тс -на части
нисан примера п10 1,6 16в хечбек
sigpic
Comment
-
Използвайки търсачката стигнах до тая тема и реших да я изровя от праха. Значи напоследък много взех да се дразня от возията на моя кораб и сякаш като я купих колата не беше толкова твърда. Усеща се всяка песъчинка на пътя и все повече ми се струва като каруца. Нищо не трака и хлопа по -окачването няма изтекли амортесори. Има ли някаква известна болест на тая кола и какви алтернативи имам. Значи за протокола баща ми кара Фиат Крома от 95г. която е абсолютно същата платформа -1:1 задно окачване и само на предното разликата е наклонения амортисор при Алфата. Обаче Кромата вози като Кадилак, мойта Алфа подскача като Трабант. Моля за съвети от вас, коя е минал по тоя път и т.н.
Comment
-
Амортесьорите можеш да ги провериш в пункт за ГТП имат система, с която ти раздрусват колата и си отчита. За София знам къде има такава апаратура, но виждам, че си от Шумен и за там не знам. Друго, което се сещам да провериш е за омекнали пружини или износени втулки. При мен не тропваше колата, но се оказа, че всички втулки по задното окачване са за смяна. Симптома беше "сеене" на задницата.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
За сеенето на задницата знам. Обаче там всичко е 6 защото е сменяно. Колата беше на метан и отзад е попиляна от тежестта. Там всичко е ново сега и се натиска нормално. Отпред обаче е като заварена. Може ли да е от блокирали амортисори. Понеже много време никой не писа в тая тема рових и по други автомобилни форуми и наистина при много марки коли е срещано това явление. Досега съм виждал само изтекъл амортисор ама явно може и такъв проблем да има. Затова писах дали някой има опит с такъв проблем. Така или инъче съм се насочил към смяна на предни амортисори.
П.С. Има ли разлика на Суперката и на старите модели 164-ки във предните амортисори. Изпаднаха ми едни от 90 г. кола и се чудя дали ще станат на "Суперката". В смисъл дали са взаимозаменяеми и да знам дали да ги купувам. Благодаря за отговорите
Comment
-
Нямам представа дали са земеняеми амортесьорите, защо не провериш по каталог как ги дават? При натискане с ръка моята предница също почти не мърда, но колата си вози меко като лодка. Идеята ми за втулките беше да няма износени такива и реално да си метал в метал някъде, а от тежестта на колата да се обира луфта и да не се чува тропане.Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
Comment
-
164 с читави амортисьори и пружини почти не помръдва, когато натискаш калника или капака. Амортисьорите от старата НЕ стават.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Благодаря за отговорите. Още нещо се сетих. Има ли и различни видове пружини за отпред. Понеже колата е била на метан, и всъщност така е вкарана от Италия, възможно ли е заради тежестта да са сменяли и пружини и отпред. По-принцип е по-логично да се сменят отзад ама там колата си се натиска нормално и стъпва меко както си е реда. Възможно ли е обаче и отпред да са подменяли нещо . Според вас какво да гледам брой витки на пружини дебелина и тем подобни. Преди години имах един Фиат Брава който е бил на метан и отзад беше подсилван нещо защото след махането на бутилките си беше вирнат гъза й като москвич и точно така подскачаше задницата като пинг понг. И алфата ми сега е така само че отпред. От стария модел поне пружините не са ли еднакви със Суперката.
Comment
-
Няма логика да се сменят пружините от пред заради метана в багажника...
Ако са сменяни с оригинални (от друг модел двг) колата ще е и по-висока.
Амортисьорите за старата и новата са различни само в горната си част и едните заменяха другите (но не помня кои). едните са с по-дебело стебло при гайката, а другите с по-тънко. Ако на тънките се сложи втулка (към някой преди се продаваше в комплекта) ставаха.2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
GSM: 0888 520 600
Comment
Comment